Beste jeugdtrainer en/of jeugdleider,
Zoals aan het einde van elk seizoen gebruikelijk, dienen ook dit jaar de materialen weer ingeleverd te worden.
Er zijn 3 momenten waarop de materialen tussen 19.30 en 21.00 uur ingeleverd moeten worden:
· Woensdagavond 26 juni 2024
· Donderdagavond 27 juni 2024
· Maandagavond 1 juli 2024
Je kunt zelf bepalen welke avond je komt. De inname vindt plaats bij kleedkameringang 15 en 16.
Leiders dienen onderstaande materialen in te leveren:
· Teamtas met alle shirts en het volledige keepertenue (keepershirt, broek en sokken)
· Ballennet met alle wedstrijdballen
· Waterzak, spons, bidons, aanvoerdersband (en evt. hoedjes die bij de wedstrijden gebruikt worden)
Trainers moeten de sleutel(s) van de ballenkast(en) op één van deze avonden inleveren.
Zorg dat alle trainingsballen, hoedjes en hesjes in de ballenkast liggen. Deze trainingsmaterialen hoeven niet
ingeleverd te worden bij kleedkamer 15 en 16. Begin juli gaan we (de inhoud van) de ballenkasten inventariseren, herverdelen, aanvullen en vervangen waar nodig.
Als je als leider en/of trainer zeker weet dat je volgend seizoen niet meer actief bent binnen de jeugd van
C.V.V. Berkel, dan moet je op één van deze avonden de – in bruikleen ontvangen – kaderkleding inleveren.
(coachjas, regenjack, trainingspak, trainingstrui, trainingsbroek, T-shirt en of korte broek)
Indien het team na 1 juli nog een oefenwedstrijd heeft stuur dan s.v.p. voor 1 juli een mail naar
materialen@cvvberkel.nl. Dan maken we een afspraak voor een ander inlevermoment. Vermeldt hierbij jouw team en telefoonnummer.
Ook als er op voorhand vragen en/of opmerkingen zijn, maak dan gebruik van dit mailadres.
Het wordt zéér gewaardeerd als de materialen compleet en schoon op genoemde data ingeleverd worden. Dit
helpt ons de materialen snel te kunnen inventariseren en weer beschikbaar te stellen voor de start van het nieuwe seizoen.
We rekenen uiteraard op ieders medewerking!
Namens de Materiaalcommissie,
Aad van den Berg en Mark Notenboom
Materialen@cvvberkel.nl