• Helaas had dit seizoen een nogal abrupt einde. Vanwege de corona crisis hebben we sinds begin maart geen wedstrijden meer kunnen spelen. Gelukkig heeft de jeugd nog wel even volop kunnen trainen. Komende weken zal een aantal teams nog door blijven trainen, een aantal teams is al reeds gestopt. Tijd voor ons als materiaalcommissie om alle materialen te gaan inventariseren en te herverdelen. Zodat begin volgend seizoen iedereen weer voorzien kan worden van voldoende - en kwalitatief goede - materialen. Dit betekent dat alle wedstrijd- en trainingsmaterialen, die dit seizoen beschikbaar gesteld zijn, ingeleverd moeten worden. Gezien de huidige beperkingen die ons opgelegd worden door het RIVM, willen we het inleveren van de materialen zoveel mogelijk gespreid laten plaatsvinden. Om te voorkomen dat de 1,5 meter regel in het geding komt willen we jullie verzoeken op onderstaande datum de materialen in te leveren:

    Maandag 29 juni: onder 19/18/17/16/15/14
    Dinsdag 30 juni: onder 13/12/11/10
    Dinsdag 7 juli: onder 9/8/7

    Indien je echt niet in de gelegenheid bent om op de voorgestelde datum de materialen in te leveren, dan graag vòòraf een mail sturen naar materialen@cvvberkel.nl met de mededeling dat je op woensdag 8 juli de materialen inkomt leveren. Op de 4 genoemde data zijn we van 19.00 uur tot 21.00 uur in het bijgebouw (kleedkamer 17 t/m 24) aanwezig om de materialen in ontvangst te nemen.

    Alle leiders leveren de onderstaande materialen in:
    - De teamtas met alle shirts en een het keepertenue (keepershirt, broek en sokken)
    - Alle gesponsorde trainingspakken, warmloopshirts en tassen behorend bij het team
    - Ballennet en alle wedstrijdballen
    - Waterzak, spons, alle bidons en aanvoerdersband

    Alle jeugdtrainers worden verzocht de sleutel(s) van hun ballenkast(en) op deze avonden in te leveren.
    De trainingsballen, hoedjes en hesjes liggen als het goed is al in de ballenkasten. Deze hoeven dus niet ingeleverd te worden. Komende weken gaan we de inhoud van de ballenkasten inventariseren, herverdelen en bijbestellen waar nodig.

    Alle jeugdleiders en –trainers die volgend seizoen niet meer in die rol actief zijn bij CVV Berkel, moeten de verstrekte leiders/trainers kleding inleveren op genoemde avonden. D.w.z. coachjas, trainingspak (trainingsjack en/of trainingsbroek), T-shirt en/of windjack, allen met opdruk “CVV Berkel Jeugd”. Hier is immers door jullie ook voor getekend bij de uitgifte van de kleding.

    Het wordt door ons zéér gewaardeerd als de materialen zo compleet, schoon en tijdig mogelijk ingeleverd worden. Dit geeft ons de gelegenheid komende weken de beschikbare materialen te  inventariseren en te herverdelen voor de start van volgend seizoen.

    De exacte datum voor de uitgifte van de materialen voor het nieuwe seizoen wordt t.z.t. nog gecommuniceerd. Dit zal vermoedelijk zoveel mogelijk in de week na de schoolvakantie zijn. Tenzij eerder al een wedstrijd en/of training op het programma staat, dan maken we hiervoor eerder een afspraak. Gezien de actuele situatie is het vooralsnog niet in te schatten, wanneer dit exact zal zijn. Neem bij vragen contact op met de coördinator binnen jouw klasse, of mail tegen die tijd naar materialen@cvvberkel.nl.

    Bedankt voor jullie medewerking en tot op één van de genoemde inlevermomenten.

    Namens de materiaalcommissie,

    Mark Notenboom (06) 13359214 en Aad van den Berg (06) 21986409