• Gelukkig hebben we aan het einde van dit seizoen nog een aantal wedstrijden kunnen spelen tegen andere clubs. Zowel voor de spelers en jullie als trainers en leiders fijn om nog te kunnen doen, na een veel te lange periode van waarin alleen onderlinge wedstrijden gespeeld mochten worden. Hulde voor elke trainer en leider die – ondanks alle Corona maatregelen – toch het plezier en enthousiasme voor onze jeugdleden erin hebben weten te houden gedurende deze periode. Helaas zit het seizoen er bijna op. Tijd voor ons als materiaalcommissie om alle materialen te gaan inventariseren en te herverdelen, zodat volgend seizoen iedereen weer voorzien wordt van alle benodigde materialen.

    Aangezien we dit seizoen langer door voetballen dan andere jaren, is de tijd voor ons als materiaal commissie korter dan andere jaren om alle materialen voor de start van het volgende seizoen gereed te maken. Daarom is het voor ons van groot belang, dat op onderstaande data, alle teammaterialen ingeleverd worden. Alleen dan gaat het ons lukken aan het begin van het nieuwe seizoen alle teammaterialen beschikbaar te stellen. Lever daarom de materialen in op maandag 5 juli 2021 of donderdag 8 juli 2021 tussen 19.00 uur en 21.00 uur bij de ingang van kleedkamer 15 en 16. Indien je echt niet in de gelegenheid bent om op de voorgestelde data de materialen in te leveren, stuur dan een bericht naar materialen@cvvberkel.nl met jouw telefoonnummer. We maken dan een andere afspraak voor een inlevermoment.

    De onderstaande materialen moeten ingeleverd worden:

    • De teamtas met alle shirts en het keepertenue (keepershirt, broek en sokken)
    • Alle gesponsorde trainingspakken, warmloopshirts en tassen behorend bij het team
    • Ballennet en alle wedstrijdballen
    • Waterzak, spons, alle bidons en aanvoerdersband
    • Sleutels van de ballenkast

    Dit jaar is toestemming gegeven om de shirts aan de spelers en speelsters mee te geven vanwege coronarichtlijnen. Zorg ervoor dat alle uitgedeelde shirts weer retour hebt ontvangen, zodat je alle materialen in één keer in kunt inleveren.

    De sleutel(s) van de ballenkast(en) moeten door de trainers ook ingeleverd worden op deze avonden. Zorg dat alle trainingsballen, hoedjes en hesjes in de ballenkasten liggen. Deze hoeven niet ingeleverd te worden. Komende weken gaan we de inhoud van de ballenkasten inventariseren, herverdelen en bijbestellen waar nodig.

    Daarnaast moeten alle jeugdleiders en –trainers, die volgend seizoen niet meer in die rol actief zijn bij CVV Berkel, hun leiders/trainers kleding inleveren op genoemde avonden. D.w.z. coachjas, trainingspak (trainingsjack en/of trainingsbroek), T-shirt en/of windjack, allen met opdruk “CVV Berkel Jeugd”.Hier is immers ook voor getekend bij de uitgifte van de kleding.

    De exacte datum voor de uitgifte van de materialen voor het nieuwe seizoen zal vermoedelijk in de 1e week na de schoolvakantie zijn. Tenzij eerder al een wedstrijd en/of training op het programma staat, dan maken we hiervoor eerder een afspraak. Neem bij vragen contact op met de coördinator binnen jouw klasse, of mail tegen die tijd naar materialen@cvvberkel.nl.

    Het wordt door ons zéér gewaardeerd als de materialen compleet, schoon en tijdig ingeleverd worden. Dit helpt ons de beschikbare materialen snel te kunnen inventariseren en beschikbaar te stellen voor de start van volgend seizoen. We rekenen op ieders medewerking!

    Vragen?
    Neem contact op met de materiaalcommissie: Mark Notenboom 06-13359214, Aad van den Berg 06-21986409 of stuur een bericht naar materialen@cvvberkel.nl